Om u als klant zo optimaal mogelijk te kunnen bedienen hebben wij een aantal documenten opgesteld waarmee u eventueel problemen zelf kunt opsporen en verhelpen. Daarnaast vindt u op deze pagina informatie met betrekking tot software, serviceovereenkomsten, hulp voor het calculeren van een DALI-installatie en informatie over softwaretrainingen en workshops.
Door het afsluiten van een overeenkomst heeft u onbeperkt online support. Daarnaast kunt u aanvullende locatiebezoeken inkopen zodat wij onderhoud en service bij u op loactie uitvoeren.
Naast de kennis en ondersteuning die onze productspecialisten, engineers en verkopers u kunnen leveren bieden wij hier een aantal documenten als naslagwerk en ondersteuning aan.
Met de calculatiesheet bent u in staat een project eenvoudig te calculeren met onze componenten, daarnaast geeft het ons de mogelijkheid u snel te voorzien van een passende prijsopgave.
Wilt u het Helvar-systeem zelf inregelen of bijhouden? Volg dan een softwaretraining van 1 dag en u ontvangt gratis de Designer software voor het inregelen van het netwerk-systeem.
Kennis delen is in onze organisatie een van onze kernactiviteiten. Onze maandelijkse en gratis workshop geeft hier vorm aan. U kunt u samen met uw collega's of relaties hiervoor aanmelden.
Elk project is anders en vraagt om een specifieke aanpak. Om de juiste functionaliteit voor het project helder te kunnen verwoorden hebben wij een aantal voorbeeld teksten opgesteld voor u.
Na overleg met een van onze medewerkers kunnen componenten geretourneerd worden door het invullen van het RMA formulier.